Gott & blandat med Sussi - Om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Pinsamt i kassan på Willys...

Av Sussi - 16 november 2010 19:31

I eftermiddags så åkte jag in till Huskvarna för o Handla lite käk på Willys!  Väl vid kassorna o betalningen så funkade inte bankomatkortet!!! Jag visste att jag hade pengar där men det godkändes inte. Fick lämna varorna! Gick då till bankomaten med en lång kö o irritationer i ledet! Ingen med swedbank kort fick ut några kontanter! Fick reda på sen att banken hade problem med tekniken! Kanske imorgon skulle det vara åtgärdat! Det hoppas jag o säkert många andra bankkunder verkligen.......

 
 
Ingen bild

Elisabet & Ulf Viklund

17 november 2010 00:17

Tjenare syster yster. Jag fick höra på tv ikväll att bankerna hade fel på sin data grej. Visst är det pinsamt att inte få ut pengar men nu var du ju inte ensam om det.
Jag har inte emmas sida för att gå in och kolla be hon skriva in på min sida så kommer jag att skriva under komentarer att folket kan klicka in på hennes sida för att kolla på doggsen. Om du visste vad det är mycket folk som går in på våran sida och läser det är bara så himmla kul eller hur. N u ska jag gå och lägga mig igen för att sova ha det så bra vi höres hälsa alla / Kramar lillsyrran med dom 4 benta luriviga sakerna dom hänger med på en hörna

 
Ingen bild

Elisabet & Ulf Viklund

21 november 2010 12:42

Hejsan på er.
Nu har vi lagt in lite bilder från utställningen på arcus. Dom finns inne på min sida,Jag hade tänkt att ha en beige kavaj till kläningen men det tyckte inte anette så jag lånade av henne koftan, fy vad jag ser tjock ut på en del bilder.
Jag har jäkla ont i mina ben idag man känner sig hel slut. Man är inte så van och partaya det tär på kroppen ( fniss fniss). Nu ska jag ut med doggsen ni ska ha det så bra / Kramar från syrran med resten av gänget

 
Ingen bild

Elisabet & Ulf Viklund

25 november 2010 16:47

TJOSAN VAR DET HÄR.
Herregud vad ni har fått mycket snö nere i småland ni har ju mera snö än här uppe i piteå ( fniss fniss).
Idag har jag hämtat ut en overall för 4 ben till zacke den är då i fleece och färgen den är svart. Du ska bara se han vad han är gullig när han har på sig den ( ha ha ha). Har inte tid att skriva mera med det höll jag på att glömma på torsdag nästa väcka ska zacke in till djurkliniken och kastreras han har det så jobbigt när brudarna här hemma löper. Stackan han kommer inte vara man på en vecka men han är nog lika glad för det. Det är bara så himmla kul när du skriver in i våran sida det är alltid skit kul att få nogot nytt skrivet i bloggen. / Kramar från lillsyrran med gänge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 12 mars 2011 19:45

  Liam och Emil   Vilka härliga ”vårvinter” vibbar man får nu! Ljusare längre dagar, varmgrader o ”takglopp”. Ja våren börjar göra sitt antågande här i de nordligare breddgraderna. Här ett uppmärksamt par som väntar...

Av Sussi - 24 februari 2011 14:00

Hillinge i vårtider   Ja nu är jag här igen! Det är fortfarande rätt så kylslaget ute. Men Emma jag o hundarna trotsade kylan o for iväg till Böle skogarna o traskade runt på de fina skoterlederna som finns där. Busingarna sprang o skuttade fö...

Av Sussi - 13 februari 2011 17:15

Idag så var det lite kyligt om nosen! Minus 23 grader är det nu! Mina döttrar,jag o ” kallekulingarna” trotsade den inbitna kölden o tog oss en rejäl ”turbo prommis” nu på eftermiddagen. Uppfriskande o välbehövligt minsann! Ba...

Av Sussi - 2 februari 2011 17:54


   NU HAR JAG BESTÄMT MEJ  Vaddå undrar ni kanske   JAG SKA BANNE MEJ GÅ NER MINST 10 KG TILL I MAJ MÅNAD   Käka nyttig husmanskost o motionera mera     Raska prommisar  med "bollisar"  och kanske du vill hänga på så vore det kanon   Tog med de...

Av Sussi - 1 februari 2011 18:29

       Nu äntligen så lämnar jag ett "avtryck" här på min blogg! Det tog ju lite tid o "tjat" från syrran min.   ! söndags så var jag o Emma o "busbollarna" till Elisabet o hälsade på. Trevligt som vanligt o med massa fika gott som hon bj...

Ovido - Quiz & Flashcards